The Snap Generation



Hej, 

Läste en bra artikel som beskriver hur Snapchat kom till och hur man använder appen. För dig som inte varit i närheten av det mediet än, kika in på länken nedan Om Snapchat.

Hittade även intressant läsning om annonseringstrenden bland starka varumärken i US 2016: Some 22% of senior ad buyers said they plan to advertise on Snapchat this year for the first time. Additionally, 12% of respondents said they plan to begin advertising on Instagram, and the same percentage of senior ad buyers said they plan to advertise on Pinterest. Källa: Emarketer, se länk nedan.  

I vilka medier ska företagen synas i?
Vad ska man säga i det olika medierna?
Vad ska företagen fylla sin kommunikation med - för att göra skillnad?

Behöver ditt företag hjälp, träffa oss, t ex en stragisk copywriter och mig, för att se om vi kan hjälpa er lyfta fram saker som kan göra skillnad i sociala bruset. 
Kontakta mig: carina@guregroup.se
Ha det bäst! Carina Gure, ägare och kreativ projektledare

Ps. Kan även tipsa om att Snapchat är en perfekt app för att kommunicera med sina barn/tonåringar, om de tillåter en att finnas där. Själv är jag tillåten sedan något år tillbaka. Tacksam företagsledare och mamma:-). Det är även ett perfekt medie att använda när barn har skilda föräldrar, vardagen kommer närmre. Att få en bild på en fot i en sko som just är påväg in till gymmet, det räcker ibland. Kärlek i vardagen. Bilden tillbaka kan vara på en datorskärm, sittandes på ett café, med ett hjärta på bilden. 


Om Snapchat »
See more about advertise spending in US »